понеділок, 20 серпня 2012 р.

Модуль 1. Рефлексія



     Цей модуль допоміг мені визначити власні цілі навчання на цьому тренінгу, поглибити мої знання щодо проектних технологій, зокрема щодо організації самостійної діяльності учнів під час роботи над проектом та формуючого оцінювання їх діяльності на різних етапах роботи.
Я зрозуміла як використовувати комп'ютерні програми та Інтернет-ресурси для створення власного портфоліо і підвищення якості результатів навчання учнів.
     Мені було цікаво працювати з електронним посібником, познайомитися з вікі-технологіями, зареєструватися на сайті Wiki.Iteach.
    Я дізналася про навички 21 століття і буду використовувати їх для ефективного навчання учнів.Виявилося, що створювати блоги дуже цікаво і зовсім не складно.
      Під час роботи над модулем 1 виникли труднощі в обдумуванні ідей та теми власного проекту, щоб тема була цікавою та корисною як для мене, так і для моїх учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар